اتوکد بهتر است يا رويت

اتوکد بهتر است يا رويت؟ سوالي مشترک و پرتکرار بين مهندسان و طراحان که بين اتوکد يا رويت کدام را انتخاب کنيم؟

کدام نرم افزار بهتر است براي شروع ؟

 

مختصري از اتوکد

اتوکد را مي توان به عنوان يک ابزار نقشه برداري ديجيتال توصيف کرد. در اين برنامه تمامي اجزاي ساختمان به صورت اشکال هندسي هستند و هيچ اطلاعاتي در مورد خواص فيزيکي و نحوه تعامل آنها وجود ندارد. فرض کنيد شما چهار نماي مجزا از يک ساختمان داريد، چون از نماي هندسي استفاده مي کنيد، به روز رساني يک نما تاثيري بر بقيه ندارد.

براي معکوس کردن يک تغيير، هر نما بايد به طور جداگانه ترسيم و ويرايش شود. به همين دليل اتوکد براي ترسيم به صورت دو بعدي و گاهي سه بعدي موثر است اما دقيقاً ابزاري براي مدل سازي ساختمان به حساب نمي آيد. اتوکد همچنين مي‌تواند مدل‌ها و رندرهاي سه‌بعدي ايجاد کند، اما همچنان مدل‌هاي مهندسي بدون اطلاعات اجزا هستند.

هنگام طراحي با اتوکد، هماهنگي بين تيم هاي مهندسي بسيار مهم است زيرا همه تغييرات بايد جداگانه به روز شوند. قبل از انجام هرگونه تغيير، بايد بررسي شود که با مقررات ساختماني طراحي شده توسط تيم هاي ديگر مغايرت نداشته باشد.

مختصري از رويت

اتودسک رِويت يک نرم افزار مدل‌سازي اطلاعات ساختمان است که به منظور نقشه‌کشي دو بعدي، طراحي سه بعدي، مستندسازي، تحليل و تصويرسازي پروژه‌هاي ساختماني توسط کارشناسان معماري، محوطه‌سازي، سازه، مکانيک و تاسيسات مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين نرم افزار، امکان حاشيه‌نويسي اطلاعات با به کارگيري المان‌هاي ترسيم دو بعدي و دسترسي به اطلاعات مورد نياز از طريق ديتابيس مدل ساختمان را فراهم مي‌کند. يکپارچگي بالاي اطلاعات، امکان کار گروهي و ديگر قابليت‌هاي کاربردي نرم افزار رويت، نظر بسياري از متخصصان حوزه ساختمان‌سازي را به خود جلب کرده است.

 

شباهت هاي نرم افزار اتوکد و رويت

از شباهت‌­هاي نرم‌­افزار اتوکد و رويت مي‌­توان به توانايي ترسيم نقشه‌­هاي دو بعدي و سه بعدي اشاره کرد. در بخش دو بعدي که شامل رسم جزئيات روي نقشه است، اتوکد حرف اول را مي‌زند، اما در بخش سه بعدي که شامل عمق، ارتفاع و جاي‌گيري دقيق اجزاي سازه­‌ي مورد نظر است، رويت با اختلاف از اتوکد پيشي مي‌گيرد.

 

تفاوت هاي نرم افزار اتوکد و رويت

مدل سازي

مدل‌سازي که به معني پياده‌سازي ايده‌هاست، در اتوکد با خطوط، منحني ها و… نمايش داده مي­‌شود که به اندازه کافي قابل لمس نيست. در رويت اما تمامي اجزاي مختلف نقشه به شکل هوشمند و قابل ويرايش وجود دارند. به طور مثال در اتوکد براي رسم يک در صرفا از چند خط و منحني استفاده مي‌­کنيم، ولي در رويت در به شکل حقيقي­‌اش در دسترس است و حتي مي‌توانيم در آن تغييراتي ايجاد کنيم.

تغيير و ترميم

در تمامي مراحل رسم ممکن است اشتباهاتي به وجود آيد و يا حتي پس از اتمام ترسيم، نظرات کارفرما تغيير کند، حالا ما بايد به فکر ايجاد اين تغييرات در نقشه باشيم؛ مثلا اگر قرار بر اضافه کردن يک در بر روي يک ديوار باشد، در اتوکد بايد ابتدا ديوار ويرايش شده سپس در جاي گذاري شود.

جدا بودن بخش‌هاي مختلف نقشه نيز اوضاع را پيچيده‌تر م‌کند و تغييرات ايجاد شده روي يک بخش بايد به صورت جداگانه روي ساير بخش‌­ها نيز پياده شود. براي ويرايش نقشه در رويت به دليل اينکه به صورت يک مدل کامل قابل مشاهده است، صرفا بايد تغيير را در جاي مورد نظر ايجاد کنيم، ساير اجزاي نقشه خودشان را با آن تغيير تطبيق خواهند داد. سه بعدي بودن طرح در رويت به ما اين فرصت را نيز مي‌دهد که ايرادات را سريع‌تر و راحت­‌تر پيدا کنيم؛ در حالي که در اتوکد براي مشاهده و بر طرف کردن ايراد­ها نيازمند دقت بسيار هستيم. بنابراين نتيجه مي‌­گيريم که کار با رويت دقت و سرعت بيشتري را به ما عرضه مي‌کند.

سادگي

اگر شخصي که در زمينه طراحي آموزش نديده باشد، بخواهد نقشه را مشاهده کند، قطعا رويت گزينه ي بهتري خواهد بود؛ همانطور که اشاره شد نقشه به صورت يک مدل کامل سه بعدي و براي همه قابل درک است، اما اتوکد چيزي جز خطوط نيست و حتما بايد فردي آشنا به طراحي، نقشه را بخواند تا متوجه شود.

استفاده‌ گروهي

يکي از مزاياي رويت آن است که اين امکان را به ما مي‌دهد که چند گروه به صورت همزمان روي يک پروژه کار کنند و تحويل پروژه­‌ها در مدتي محدود­تر نسبت به اتوکد امکان­‌پذير است، اما در اتوکد در هر بازه‌­ي زماني فقط يک گروه مي‌­تواند روي پروژه کار کند.

رويت در بين نرم افزار­هاي مطرح BIM

تفاوت اصلي اتوکد و رويت، حضور رويت در بين نرم افزار­هاي BIM است؛ طرحي که براي انجام مدل‌سازي هاي ساختمان بر حسب استاندارد، روز به روز در حال پيشرفت است. نرم­‌افزار­هاي حاضر در اين طرح، اطلاعات مصالح مورد نياز را به طور پيش‌فرض در خود دارند و ديگر نيازي به جستجو براي پيدا کردن اين اطلاعات نخواهيم داشت. لازم به ذکر است که اين اطلاعات قابل تغيير نيز هست؛ به طور مثال اگر در شرايطي نياز به تغيير طول يک تير داشته باشيم، به سادگي مي­‌توان اين تغيير را اعمال کرده و اندازه‌­ي جديد را به عنوان معيار‌مان قرار دهيم.

 

تاريخچه مختصري از رويت و اتوکد

اتوکد سابقه طولاني تري نسبت به ويژوال دارد که اولين نسخه آن توسط Autodesk در سال 1982 منتشر شد. از آن زمان اتوکد به طور مداوم به روز مي شود و آخرين نسخه ها شامل فضاي ذخيره سازي ابري و سازگاري با موبايل است. اتوکد که نزديک به چهار دهه است که وجود دارد، خود را به عنوان يک رهبر بازار در نرم افزارهاي نقشه کشي تثبيت کرده است.

 

اولين نسخه Visit در سال 2000 توسط Revit Technology Corporation عرضه شد و در ابتدا revise-it نام داشت. Vision فراتر از ترسيم ساختمان ها است، اين نرم افزار به شما اجازه مي دهد تا مدل هاي ساختمان هوشمند را در يک محيط مجازي ايجاد کنيد. Autodesk در سال 2002 پس از درک پتانسيل بسته نرم افزاري، اين شرکت را خريداري کرد.

 

[ بازدید : 44 ]

[ پنجشنبه 19 اسفند 1400 ] 8:19 ] [ sama ]

[ ]

استراتژي هاي اساسي تجارت فارکس

استراتژي هاي اساسي تجارت فارکس

ابتدايي ترين شکل هاي معاملات فارکس، تجارت طولاني و تجارت کوتاه است. در يک معامله طولاني، معامله گر شرط بندي مي کند که قيمت ارز در آينده افزايش مي يابد و مي توانند از آن سود ببرند. يک معامله کوتاه شامل يک شرط بندي براي کاهش قيمت جفت ارز در آينده است. معامله‌گران همچنين مي‌توانند از استراتژي‌هاي معاملاتي مبتني بر تحليل تکنيکال مانند شکست و ميانگين متحرک براي تنظيم دقيق رويکرد خود در معاملات استفاده کنند.

بسته به مدت و تعداد معاملات، استراتژي هاي معاملاتي را مي توان به چهار نوع ديگر طبقه بندي کرد:

  • يک معامله اسکالپ شامل موقعيت هايي است که حداکثر براي چند ثانيه يا چند دقيقه نگه داشته مي شوند و مقدار سود از نظر تعداد پيپ ها محدود مي شود. چنين معاملاتي قرار است انباشته باشند، به اين معني که سودهاي کوچکي که در هر معامله فردي به دست مي‌آيد در پايان يک روز يا دوره زماني به مقدار مرتبي مي‌رسد. آنها بر پيش بيني پذيري نوسانات قيمت تکيه مي کنند و نمي توانند نوسانات زيادي را کنترل کنند. بنابراين، معامله گران تمايل دارند چنين معاملاتي را به نقدشوندگي ترين جفت ها و در شلوغ ترين زمان معاملات در طول روز محدود کنند.
  • معاملات روز، معاملات کوتاه مدتي هستند که در آن موقعيت ها در همان روز حفظ و نقد مي شوند. مدت معاملات روزانه مي تواند ساعت يا دقيقه باشد. معامله گران روزانه براي به حداکثر رساندن سود خود بهمهارت هاي تحليل تکنيکال و دانش شاخص هاي فني مهم نياز دارند. درست مانند معاملات پوست سر، معاملات روزانه به سودهاي افزايشي در طول روز براي معاملات متکي هستند.
  • در يک معامله نوساني ، معامله گر موقعيت را براي مدتي بيش از يک روز حفظ مي کند. به عنوان مثال، آنها ممکن است روزها يا هفته ها اين موقعيت را حفظ کنند. معاملات نوساني مي تواند در زمان اعلاميه هاي مهم توسط دولت ها يا زمان آشفتگي اقتصادي مفيد باشد. از آنجايي که معاملات نوساني داراي خط زماني طولاني تري هستند، نيازي به نظارت مداوم بر بازارها در طول روز ندارند. علاوه بر تحليل تکنيکال، معامله گران نوسان بايد بتوانند تحولات اقتصادي و سياسي و تأثير آنها بر حرکت ارز را بسنجند.
  • در يک معامله موقعيت ، معامله‌گر ارز را براي مدت طولاني نگه مي‌دارد، تا ماه‌ها يا حتي سال‌ها دوام داشته باشد. اين نوع تجارت به مهارت هاي تحليل بنيادي بيشتري نياز دارد زيرا مبنايي منطقي براي تجارت فراهم مي کند.

نمودارهاي مورد استفاده در معاملات فارکس

در معاملات فارکس از سه نوع نمودار استفاده مي شود. آن ها هستند:

نمودارهاي خطي

نمودارهاي خطي براي شناسايي روندهاي تصوير بزرگ براي يک ارز استفاده مي شود. آنها ابتدايي ترين و رايج ترين نوع نمودار مورد استفاده معامله گران فارکس هستند. آنها قيمت معاملات بسته شدن ارز را براي دوره هاي زماني مشخص شده توسط کاربر نمايش مي دهند. خطوط روند مشخص شده در نمودار خطي را مي توان براي طراحي استراتژي هاي معاملاتي استفاده کرد. براي مثال، مي‌توانيد از اطلاعات موجود در يک خط روند براي شناسايي شکست‌ها يا تغيير روند براي افزايش يا کاهش قيمت‌ها استفاده کنيد.

در حالي که مي تواند مفيد باشد، نمودار خطي به طور کلي به عنوان نقطه شروع براي تجزيه و تحليل بيشتر معاملات استفاده مي شود.

https://did.li/HfQw5

https://mub.me/Viwb

   https://llk.dk/2ppr38

نمودار ميله

مانند ساير مواردي که در آنها استفاده مي شود، نمودارهاي ميله اي براي نمايش دوره هاي زماني خاص براي معامله استفاده مي شود. آنها اطلاعات قيمت بيشتري را نسبت به نمودارهاي خطي ارائه مي دهند. هر نمودار ميله اي نشان دهنده يک روز معامله است و شامل قيمت افتتاحيه، بالاترين قيمت، پايين ترين قيمت و قيمت پاياني (OHLC) براي يک معامله است. يک خط تيره در سمت چپ قيمت افتتاحيه روز است و يک خط تيره در سمت راست نشان دهنده قيمت پاياني است. رنگ ها گاهي اوقات براي نشان دادن حرکت قيمت استفاده مي شوند، سبز يا سفيد براي دوره هاي افزايش قيمت و قرمز يا سياه براي دوره اي که قيمت ها کاهش يافته است استفاده مي شود.

نمودارهاي ميله اي براي معاملات ارز به معامله گران کمک مي کند تا تشخيص دهند که بازار خريدار است يا بازار فروشنده.

نمودارهاي کندل استيک

نمودارهاي شمعداني اولين بار توسط تاجران برنج ژاپني در قرن هجدهم مورد استفاده قرار گرفت. آنها از نظر بصري جذاب تر و خواندن آسان تر از انواع نمودارهايي هستند که در بالا توضيح داده شد. قسمت بالايي يک شمع براي قيمت افتتاحيه و بالاترين نقطه قيمت مورد استفاده توسط يک ارز استفاده مي شود، و قسمت پايين يک شمع براي نشان دادن قيمت بسته شدن و پايين ترين نقطه قيمت استفاده مي شود. شمع پايين نشان دهنده دوره اي از کاهش قيمت است و به رنگ قرمز يا مشکي است، در حالي که شمع رو به بالا دوره افزايش قيمت است و به رنگ سبز يا سفيد است.

شکل ها و اشکال موجود در نمودارهاي کندل استيک براي شناسايي جهت و حرکت بازار استفاده مي شود. برخي از شکل‌گيري‌هاي رايج‌تر براي نمودارهاي شمعداني، مرد معلق و ستاره تيرانداز هستند.

منبع :

https://www.diigo.com/user/marthameyer4

https://www.mixcloud.com/MarthaMeyer4/

https://www.tripadvisor.com/Profile/marthamV4620BE

https://cycling74.com/author/621f7ee15fd2fa13df8604a2

https://www.skillshare.com/profile/Martha-Meyer/84223038

https://visual.ly/users/marthameyer4/portfolio

https://www.viki.com/users/marthameyer4_542/about

https://marthameyer4.livejournal.com/profile

https://bbpress.org/forums/profile/marthameyer4/

https://profile.hatena.ne.jp/MarthaMeyer/

 

 

 

برچسب ها: استراتژی , های , اساسی , تجارت , فارکس ,

[ بازدید : 19 ]

[ شنبه 14 اسفند 1400 ] 19:38 ] [ sama ]

[ ]

راهنماي کامل الگوريتم رتبه مغز گوگل

راهنماي کامل الگوريتم رتبه مغز گوگل

Google RankBrain چيست؟ چگونه کار مي کند؟ آيا مي توانيد براي آن بهينه سازي کنيد؟ در اينجا همه چيزهايي که بايد در مورد الگوريتم RankBrain گوگل بدانيد آمده است.

 

در سال 1996، ايده پيوندها به عنوان يک سيگنال رتبه بندي، جستجو را با آنچه به رتبه صفحه گوگل تبديل مي شد، متحول کرد.

 

به همين دليل است که دهه گذشته سهم بازار جستجو به اين صورت است:

 

سهم بازار جهاني Statista از موتورهاي جستجو

 

اتفاقات زيادي افتاده است، و از آن زمان تغييرات و سئو سايت اصفهان الگوريتم‌هاي عظيمي معرفي شده‌اند، اما بدون شک هيچ کدام به اندازه RankBrain مهم نيستند.

 

همانطور که در زير بحث خواهيم کرد، اين تنها به دليل تأثير آن بر نتايج نيست (اگرچه مسلماً در آنجا نيز برنده مي شود) بلکه به معناي آن است - يادگيري ماشين براي اولين بار در آنچه ما به عنوان جستجو فکر مي کنيم معرفي شد.

 

 

RankBrain چيست؟

RankBrain سيستمي است که توسط آن گوگل بهتر مي‌تواند هدف احتمالي کاربر از يک عبارت جستجو را درک کند. در بهار 2015 عرضه شد، اما تا 26 اکتبر همان سال اعلام نشد.

 

در ابتدا، RankBrain براي پرس و جوهايي اعمال شد که گوگل قبلا با آنها مواجه نشده بود و در آن زمان و هنوز هم وجود دارد، حدود 15? از کل جستجوها. از آنجا گسترش يافت تا بر همه نتايج جستجو تأثير بگذارد.

 

در هسته خود، RankBrain يک سيستم يادگيري ماشيني است که از مرغ مگس خوار ساخته شده است، که گوگل را از يک محيط "رشته ها" به "چيزها" رساند.

 

يعني از «خواندن» کاراکترهاي تحت اللفظي، و در عوض «ديدن» موجوديتي که آنها نمايندگي مي‌کنند، گرفته شده است.

 

نکته اي سريع درباره موجوديت ها و چيزهايي که روي رشته ها هستند

براي نشان دادن اين پيشرفت مهم و نقش آن در RankBrain، به سادگي بايد شخصيت هايي را که نام يکي از دوستان و همسالان من را تشکيل مي دهند، در نظر بگيريم:

 

تا قبل از مرغ مگس خوار، گوگل آن کاراکترها و مجموعه‌اي از 2 کلمه و 13 کاراکتر را مي‌ديد که به ترتيب مرتب شده و به اندازه کافي در يک صفحه استفاده مي‌شد، آن را براي رشته جستجوي «jason barnard» مرتبط مي‌کرد.

 

واقعاً اين مي تواند هر جيسون باشد، اين مهم نبود.

 

آنها بر پيوندها و چند سيگنال ديگر تکيه کردند تا "مرتبط" ترين آنها را آشکار کنند، بدون اينکه بفهمند جيسون کيست يا چيست.با مرغ مگس خوار، دوست من ديگر مجموعه ساده اي از شخصيت ها نيست، بلکه به موجوديت تبديل شده است:

 

 

نتايج جستجو و خريد گوگل خود را محک بزنيد

CPC، CTR و موارد ديگر را با صنعت خود مقايسه کنيد. ببينيد CVR، AOV، نرخ پرش و ساير KPIهاي شما چگونه روي هم قرار مي گيرند. مقايسه عملکرد براي هر کانال.ما نمي‌توانيم در اين مقاله با جزئيات زياد به نهادها بپردازيم، اگرچه مي‌توانيد در اينجا درباره آنها بخوانيد.اما به طور خلاصه، آنچه در مورد مرغ مگس خوار براي عملکرد RankBrain ضروري بود، اين بود که گوگل اين عبارت را نبيند:جيسون بارنارد دوست ديو ديويس است که پيراهن هاي قرمز را دوست دارد و يک بازارياب ديجيتال است.

 

و صرفاً آن را به عنوان مجموعه اي از شخصيت ها که بايد مرتب شوند و با پرس و جو سنجيده شوند، تفسير مي کنند.در حالي که بسيار پيشرفته بودند، اساساً در پاسخ به اين سؤال گير کردند: «جيسون بارنارد» چند بار در متن و در پيوندهاي آن متن ظاهر مي‌شود؟با فرض اينکه پرس و جو دوباره «جيسون بارنارد» باشد، با مرغ مگس خوار، اين جمله براي گوگل بيشتر شبيه به اين خواهد بود:

 

 

هر موجوديت اصلي با يک Machine ID نشان داده مي شود.اين شناسه ها براي هر يک منحصر به فرد هستند - و هيچ دو نهادي داراي شناسه يکسان نيستند.من عمداً خودم را به جمله اضافه کردم تا نشان دهم که هميشه کامل نيست.نام من بسيار رايج است، و «ديو ديوي» برجسته‌تر از من وجود دارد (مي‌دانم، مي‌دانم... باورش سخت است).

 

به دليل پيشينه جيسون در موسيقي، گوگل به راحتي مي‌تواند بدون زمينه اضافي فرض کند که ديو ديويزي که جيسون با آن دوست بود، ديو ديويس (/m/01pwfk) از The Kinks (/m/08w4pm) است.

 

گوگل از طريق نهادهاي ديگر در صفحه و ساير اتصالات در وب توضيح مي‌دهد. اما اين داستان ديگري است، براي يک روز ديگر.

 

آنچه در زمينه RankBrain مهم است اين است که با مرغ مگس خوار، گوگل (/m/045c7b) اکنون دنيا را به عنوان مجموعه اي از چيزها و نه رشته ها درک مي کند.

 

بازگشت به RankBrain

با کمي در مورد موجوديت‌ها، مي‌توانيم به RankBrain برگرديم.

 

RankBrain در هسته خود را مي توان به عنوان يک سيستم پيش غربالگري در نظر گرفت.

 

هنگامي که يک پرس و جو در گوگل وارد مي شود، الگوريتم جستجو در تلاش براي نمايش بهترين محتوا، در بهترين قالب(ها)، پرس و جو را با هدف شما مطابقت مي دهد.

 

اگر گوگل قصد شما را نداند؟

 

چرا گوگل RankBrain را معرفي کرد؟

RankBrain در ابتدا براي رفع يک مشکل ساده اما بزرگ راه اندازي شد.

 

گوگل 15 درصد از پرس و جوها را مورد استفاده قرار نداده بود، و به همين دليل هيچ زمينه اي براي آنها وجود نداشت، و نه تجزيه و تحليل گذشته براي تعيين اينکه آيا نتايج آنها در برآورده کردن هدف کاربر خوب است يا خير.

 

RankBrain را وارد کنيد.

 

اين سيستم به جاي رشته ها به چيزها نگاه مي کند.

 

RankBrain همچنين زمينه‌هاي محيطي (مثلاً مکان جستجوگر) را در نظر مي‌گيرد و معناي جايي که انجام شده است را برون‌يابي مي‌کند.

 

اين مي تواند يک فرآيند ساده براي درک اين موضوع باشد که ترتيب کلمات ممکن است تابعي از فرآيند جستجو باشد و نه هدف.

 

چه کسي در ميان ما يک پرس و جو را صرفاً با زدن يک يا دو کلمه اصلاح نکرده است.

 

قبل از اينکه وارد آن شوم، گوگل مطمئناً ديده است:

 

“پيتزا ويکتوريا قبل از ميلاد مسيح”

 

اما وقتي مجموعه‌اي را که مي‌خواستم برنمي‌گردانم، ممکن است شروع به اضافه کردن شرايط کنم و در نتيجه سؤالي بيشتر شبيه به:

 

“پيتزا ويکتوريا بي سي سبزيجات با پوسته نازک”

 

احتمال زيادي وجود دارد که گوگل آن پرس و جوي خاص را نديده باشد، اما از آنجايي که آنها به چيزها نگاه مي کنند نه رشته ها، مي دانند که پرس و جو مشابه خواهد بود، اگر نه يکسان، مانند:

 

پيتزاي گياهي با پوسته نازک ويکتوريا قبل از ميلاد مسيح

 

پيتزاي گياهي با پوسته نازک در نزديکي من

 

يا با صدا:

 

"OK Google، از کجا مي توانم يک پيتزاي گياهي با پوسته نازک تهيه کنم؟"

 

RankBrain چگونه کار مي کند؟

جاي تعجب نيست که گوگل هرگز نحوه عملکرد RankBrain را مشخص نکرده است.

 

با اين وجود، مي‌توانيم حدس‌هاي درستي در مورد آنچه در پشت صحنه مي‌گذرد داشته باشيم.

 

تابع جستجوي جديد

همانطور که در بالا مورد بحث قرار گرفت، ما بايد از فکر کردن با عباراتي که مي‌فهميم دست برداريم و مانند يک ماشين فکر کنيم.

 

جايي که ممکن است ببينم:

 

“پيتزا ويکتوريا قبل از ميلاد مسيح”

 

گوگل مي بيند:

 

/m/0663v /m/07ypt

 

اين به طرز چشمگيري همه چيز را تغيير مي دهد. "ويکتوريا بي سي" دو چيز نيست، بلکه يک چيز است.

 

هنگام مقايسه مکان هاي ديگر براي:

 

https://www.pinterest.com/pin/1122381538355932573/

https://express.adobe.com/page/ZNK633quI0psv/

https://sites.google.com/view/parsianandishseo/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/02/14/parsianandishseo/

https://tahmikain3.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/comments/ssjfli/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D9%88%D8%A8_%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%88/

https://myspace.com/tahmikain3

 

 

 

[ بازدید : 17 ]

[ پنجشنبه 12 اسفند 1400 ] 23:38 ] [ sama ]

[ ]

بازاريابي وابسته چيست؟

بازاريابي وابسته چيست؟

بازاريابي وابسته يک مدل تبليغاتي است که در آن يک شرکت به ناشران شخص ثالث براي ايجاد ترافيک يا منتهي به محصولات و خدمات شرکت غرامت مي دهد. ناشران شخص ثالث شرکت هاي وابسته هستند و حق کميسيون آنها را تشويق مي کند تا راه هايي براي تبليغ شرکت بيابند.

 

 

اقلام کليدي

بازاريابي وابسته يک طرح بازاريابي است که در آن يک شرکت به شرکاي تجارتي که از تاکتيک هاي بازاريابي وابسته ايجاد شده است، جبران مي کند.

بازاريابي ديجيتال، تجزيه و تحليل و کوکي ها، بازاريابي وابسته را به يک صنعت ميليارد دلاري تبديل کرده است.

شرکت ها معمولاً به ازاي هر فروش و کمتر با کليک يا نمايش به شرکت هاي وابسته پرداخت مي کنند.

سه نوع اصلي از بازاريابي وابسته عبارتند از بازاريابي وابسته بدون پيوست، بازاريابي وابسته و بازاريابي وابسته.

درک بازاريابي وابسته

اينترنت برجستگي بازاريابي وابسته را افزايش داده است. آمازون (AMZN) با ايجاد يک برنامه بازاريابي وابسته، اين عمل را رايج کرد که به موجب آن وب‌سايت‌ها و وبلاگ‌نويسان پيوندهايي به صفحه آمازون براي يک محصول بررسي شده يا مورد بحث قرار مي‌دهند تا هنگام خريد، هزينه‌هاي تبليغات را دريافت کنند. از اين نظر، بازاريابي وابسته اساساً يک برنامه بازاريابي پرداخت به ازاي عملکرد است که در آن عمل فروش در يک شبکه وسيع برون سپاري مي شود.

 

 

بازاريابي وابسته قبل از اينترنت است، اما دنياي ديجيتال مارکتينگ، تجزيه و تحليل و کوکي ها آن را به يک صنعت ميليارد دلاري تبديل کرد. شرکتي که يک برنامه بازاريابي وابسته را اجرا مي‌کند مي‌تواند لينک‌هايي را که سرنخ‌ها را به ارمغان مي‌آورند رديابي کند و از طريق تجزيه و تحليل داخلي، ببيند چه تعداد به فروش تبديل مي‌شوند.

 

 

به گفته Business Insider، 15 درصد از درآمد تجارت الکترونيک را مي توان به بازاريابي وابسته نسبت داد.

 

يک تاجر تجارت الکترونيک که مي خواهد به پايگاه وسيع تري از کاربران اينترنت و خريداران دسترسي پيدا کند، ممکن است يک شرکت وابسته استخدام کند. يک شرکت وابسته مي تواند مالک چندين وب سايت يا ليست هاي بازاريابي ايميلي باشد. هر چه تعداد وب سايت ها يا ليست هاي ايميل يک شرکت وابسته بيشتر باشد، شبکه آن گسترده تر مي شود. سپس شرکت وابسته استخدام شده، محصولات ارائه شده در پلتفرم تجارت الکترونيک را به شبکه خود ارتباط داده و تبليغ مي کند. شرکت وابسته اين کار را با اجراي تبليغات بنري، تبليغات متني، يا پيوندها در وب سايت هاي خود يا ارسال ايميل به مشتريان انجام مي دهد. شرکت ها از تبليغات در قالب مقالات، ويدئوها و تصاوير براي جلب توجه مخاطبان به خدمات يا محصول استفاده مي کنند.

نمونه هايي از سايت هاي همکاري در فروش :

https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

https://www.pinterest.com/pin/1075164111013000468/
https://express.adobe.com/page/CgRm9TYbLcWr9/
https://sites.google.com/view/behtarinyab/home
https://onlineproofing.home.blog/2022/02/15/behtarinyab/
https://hyehewitt7.tumblr.com/
https://myspace.com/hyehewitt7
https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1493433093818294273
https://disqus.com/by/hyehewitt7/about/
https://www.goodreads.com/user/show/147751011-hye-hewitt
https://en.gravatar.com/hyehewitt7
https://www.ted.com/profiles/33408962/about

 

[ بازدید : 21 ]

[ پنجشنبه 12 اسفند 1400 ] 18:16 ] [ sama ]

[ ]

همه چيز درباره استفاده از عسل براي سلامت مو و 10 راهکار براي استفاده از آن

همه چيز درباره استفاده از عسل براي سلامت مو و 10 راهکار براي استفاده از آن

 

بيشتر ما با عسل، محصول شيرين و شربتي گرده افشاني زنبور عسل آشنا هستيم. يک ماده رايج در دستور العمل هاي شيرين و شور، همچنين از ديرباز به عنوان يک ماده درماني در طب سنتي استفاده مي شود.

 

عسل به دليل فوايد پوستي فراواني که دارد، يک ماده طبيعي محبوب براي مو است. در اينجا ما به 10 دليل براي استفاده از عسل روي موهاي خود، از جمله براي رشد مو، جلوگيري از شکستن مو و موارد ديگر، نگاه خواهيم کرد.

 

1.عسل براي رشد مو

 

عسل به دليل توانايي آن در تقويت رشد سلولي به عنوان يک درمان براي بهبود زخم استفاده مي شود.

 

يک بررسي در سال 2013 نشان مي دهد که عسل مي تواند رشد سلول هاي اپيتليال (پوست) را تقويت کند. پوست سر مملو از سلول هاي اپيتليال است که فوليکول ها و مجاري بسيار مهم براي رشد مو را تشکيل مي دهند.

 

2.عسل براي حالت دهنده مو

 

درمان هاي حالت دهنده براي بازگرداندن رطوبت به موهاي شما طراحي شده اند. بسياري از درمان هاي حالت دهنده مو همچنين حاوي ويتامين ها، مواد معدني و ساير مواد مفيد هستند.

 

همانطور که مشخص است، عسل داراي خواص مرطوب کنندگي است که به حفظ حالت و سلامت موهاي شما کمک مي کند. همچنين حاوي مقدار زيادي ويتامين، مواد معدني، اسيدهاي آمينه و آنتي اکسيدان است.

 

3.عسل براي درخشندگي مو

 

عسل هم خاصيت نرم کنندگي و هم خاصيت مرطوب کنندگي دارد که آن را به يک مرطوب کننده عالي براي مو تبديل مي کند. نرم کننده ها فوليکول هاي مو را صاف مي کنند و به موهاي کدر درخشندگي مي بخشند. مرطوب کننده ها با مولکول هاي آب پيوند مي خورند و به رشته هاي خشک رطوبت مي افزايند.

 

با مرطوب کردن و درخشندگي، عسل مي تواند به بازيابي درخشندگي طبيعي موهاي شما کمک کند.

 

4.عسل براي روشن شدن مو

 

عسل حاوي گلوکز و همچنين آنزيمي به نام گلوکز اکسيداز است. اين آنزيم گلوکز را تجزيه مي کند و پراکسيد هيدروژن را پشت سر مي گذارد.

 

پراکسيد هيدروژن قادر به سفيد کردن ملانين، رنگدانه مسئول رنگ دادن به موهاي شما است.

 

ماندن عسل روي موهايتان براي مدت طولاني مي تواند جايگزيني طبيعي براي درمان هاي شيميايي خشن سفيد کننده باشد.

 

5.عسل براي شکستگي مو

 

کراتين يک پروتئين ضروري است که به ساختار و استحکام موهاي شما مي افزايد. درمان‌هاي پروتئيني بخش محبوبي از روتين‌هاي مدرن مو هستند و مي‌توانند به بازيابي تارهاي ضعيف و شکننده کمک کنند.

 

عسل حاوي تقريباً 0.5 درصد پروتئين منبع مورد اعتماد است. اين ممکن است زياد به نظر نرسد، اما مي تواند در ترکيب با ساير ويتامين ها و مواد معدني موجود در عسل مفيد باشد.

 

6.عسل براي ريزش مو

 

موها روزانه به عنوان بخشي از چرخه رشد طبيعي مي ريزند. با اين حال، برخي افراد متوجه مي شوند که موهايشان بيش از حد معمول مي ريزد.

 

اگر بيشتر از آنچه که احساس مي‌کنيد موهايتان مي‌ريزد، با پزشک خود تماس بگيريد تا علت آن را بيابيد. گاهي اوقات مي تواند به سادگي موهاي آسيب ديده باشد.

 

اگر موهاي شما آسيب ديده است و به مقداري TLC نياز دارد، تمام فوايد عسل را در نظر بگيريد.

 

7.عسل براي رفع موهاي زائد

 

در حالي که عسل به اندازه موم زنبور عسل براي از بين بردن موهاي زائد بدن موثر نيست، اما براي موهاي نازک يا پوست حساس يک گزينه عالي است.

 

براي استفاده از عسل براي رفع موهاي زائد، اين دستور العمل را امتحان کنيد:

 

1 قاشق غذاخوري را با هم مخلوط کنيد. عسل و 1/2 قاشق غذاخوري آب ليمو.

اين مخلوط را روي نواحي کوچکتر مانند لب بالايي بماليد.

بگذاريد حدود 20 دقيقه بماند.

آن را با يک دستمال مرطوب و گرم پاک کنيد.

ناحيه مورد نظر را با آب سرد خشک کنيد تا هرگونه تحريکي کاهش يابد.

 

8.عسل براي موهاي طبيعي

 

بخش بزرگي از مراقبت از موي طبيعي اين است که مطمئن شويد مو و پوست سر شما تميز و مرطوب است. قبل از شروع سفر طبيعي موهاي خود، سم زدايي مو را در نظر بگيريد.

 

در حين سم زدايي، استفاده از عسل مي تواند به تقويت آمينو اسيدهاي مفيد، ويتامين ها و مواد معدني موهاي شما کمک کند. حتي مي توانيد بعد از سم زدايي از عسل استفاده کنيد تا فرهاي خود را مرطوب نگه داريد و رشد کنيد.

 

9. عسل براي داشتن پوست سر سالم

 

حفظ سلامت پوست سر جزء ضروري داشتن موهاي سالم است. تجمع خاک، روغن يا حتي محصولات مو مي تواند اين کار را دشوار کند.

 

مي‌توانيد از عسل در درمان‌هاي پوست سر براي تميز کردن پوست سر و تسکين شرايطي مانند شوره سر و درماتيت استفاده کنيد. همچنين فوايد مرطوب کنندگي هم براي مو و هم براي پوست سر دارد.

 

10.عسل براي شرايطي که مو را تحت تأثير قرار مي دهد

 

برخي از بيماري هاي التهابي پوست مانند پسوريازيس و اگزما مي توانند روي پوست سر تأثير بگذارند. منبع معتبر تحقيقاتي نشان داده است که عسل داراي خواص آنتي اکسيداني و ضد التهابي است. آنتي اکسيدان ها يک ترکيب مهم در درمان اين شرايط هستند.

 

علاوه بر اين، مواد ضد التهابي منبع معتبر ممکن است به کاهش شدت شيوع بيماري هاي پوستي کمک کند.

 

نتيجه

 

عسل يک محصول طبيعي عالي براي مو است که مي تواند به تنهايي استفاده شود يا در ساير درمان هاي طبيعي مو استفاده شود.

 

مي تواند رشد سلولي را تقويت کند، به حفظ رطوبت کمک کند و مواد مغذي را به مو و پوست سر بازگرداند. حتي ممکن است به کاهش شرايط التهابي پوست در صورت استفاده با ساير درمان‌ها کمک کند.

 

براي داشتن موهايي سالم تر و شادتر، عسل ارگانيک و فرآوري نشده را به برنامه روزانه موهاي خود اضافه کنيد.

 

بهترين گزينه براي درمان موها خريد عسل گون سوغات نهاوند که بکر ترين عسل ايران است، مي باشد.

 

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:BobbyMiller4

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://soghatnahavand.ir/product-category/honey/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://soghatnahavand.ir/product-category/honey/

http://cutas-edu.xyz/fluxbb/profile.php?id=844938

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php/User:BobbyMiller4

 

 

برچسب ها: همه , چیز , درباره , استفاده , از , عسل , برای , سلامت , مو , و , 10 , راهکار , برای , استفاده , از , آن ,

[ بازدید : 280 ]

[ چهارشنبه 11 اسفند 1400 ] 20:01 ] [ sama ]

[ ]

با میثم شکری ساز کارآفرین برتر کشور آشنا شوید

با میثم شکری ساز کارآفرین برتر کشور آشنا شوید

 

کارآفرینان موفقی مانند دکتر میثم شکری ساز، مدیرعامل هلدینگ پارس هلدینگ پندار دارای ویژگی های مشترکی هستند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

 

به گزارش برنا، برای یک کسب و کار موفق عوامل متعددی وجود دارد که شاید مهمترین آنها وجود یک کسب و کار موفق برای شروع ایده در یک کسب و کار کاملا کاربردی باشد. عواملی که شخصیت واحدی وجود ندارد که به طور کامل یک کارآفرین موفق را توصیف کند، اما کارآفرینان موفقی مانند دکتر میثم شکری ساز، مدیرعامل هلدینگ پارس پندار نهاد دارای ویژگی های مشترکی هستند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

ویژگی های کارآفرینان موفق

1. حس کنجکاوی

 

کارآفرینان از حس کنجکاوی موفق می شوند که فرصت جستجوی فرصت های جدید را دارند. کارآفرینان در مورد آنچه می دانند کنجکاو هستند، راضی نیستند، همیشه سوالات چالش برانگیز می پرسند و همیشه به دنبال راه های جدید هستند.

2. آزمایش های سازمان یافته

 

یک کارآفرین باید در هر فرصت جدید تست هایی را انجام دهد تا مشخص کند آیا ارزش ادامه دادن دارد یا خیر. به عنوان مثال، اگر ایده ای برای محصول یا خدمات جدیدی دارید که یک آیتم را می سازد، باید مطمئن شوید که برای آن هزینه می پردازید.

3. رعایت پذیرایی

 

ماهیت تجارت همیشه در حال تغییر است. کارآفرینی یک دوره است و در هر دوره با چالش ها و فرصت هایی که در مسیر کارآفرینی با آن روبرو هستند. غیرممکن است که خود را برای هر موضوعی آماده کنیم. کارآفرینان باید شرایط را ارزیابی کنند و آن را با شرایطی که زمانی که اتفاق غیرمنتظره ای رخ می دهد تغییر می کند، کسب و کارشان تغییر می کند و حتی به سمت جلو حرکت می کند، تطبیق دهند.

بیشتر بخوانید:

 

    دکتر میثم شکری ساز رزومه و ویژگی های یک کارآفرین موفق

    «دسترسی به داستان» به آنتن شبکه مستند رسید/ داستان هایی که دست خالی «کارآفرین» شدند

 

4. عزم

 

یک کارآفرین مصمم است در تصمیمات دشوار و تصمیمات خود موفق شود. قاطع بودن همیشه به این معنی نیست که برای همه چیز پاسخی داشته باشید. اگر می خواهید یک کارآفرین موفق باشید، باید اعتماد به نفس لازم برای تصمیم گیری های چالش برانگیز را داشته باشید و مطمئن باشید که می توانید آن تصمیم ها را بگیرید.

5. یک تیم ایجاد کنید

 

یک کسب و کار موفق از نقاط قوت و ضعف خود آگاه است و به جای اینکه اجازه دهد نقاط ضعفش آن را به عقب براند، تیم هایی را برای تکمیل آنها می سازد. در بسیاری از موارد، این تیم های کارآفرین هستند که تصمیم گیرنده را موفق می کنند، نه فقط کارآفرین. هنگامی که یک کسب و کار را راه اندازی می کنید، باید هم تیمی هایی پیدا کنید که استعدادهایشان در هم آمیخته باشد و یک هدف مشترک را با شما دنبال کنند.

6. پذیرش

 

اوقات فراغت کارآفرینی به معنای تعریف کردن است. با این حال، بسیاری از چیزها ممکن است مانع شروع یک عمل شود، اما ممکن است طبق برنامه پیش برود. نکته کلیدی برای کارآفرینان این است که روابط بین خود را به طور مؤثر مدیریت کنند و شرکت ها را در موقعیتی قرار دهند که «از جنبه های مثبت بهره ببرند».

 

کارآفرینان موفق تا حدودی ریسک گریز هستند تا از جستجوهای خود نتیجه بگیرند. اما میزان تحمل آنها به آنها کمک می کند تا این تهدیدات را کاهش دهند.

 

میثم شکری ساز + هلدینگ پارس پندار

7. مقابله با شکست

 

یک کارآفرین موفق تر نسبت به مدیریت و مسئولیت پذیری، باید با تصمیم گیری با شکست مواجه شود.

 

تخمین زده می شود که حدود 75 درصد از مشاغل استارت آپی شکست می خورند. این شکست ها بسیار بزرگ هستند، به عنوان مثال، ممکن است به دلیل یک مدل کسب و کار معیوب باشد یا ممکن است به دلیل تشخیص یا انگیزه باشد. من می توانم از این خطرات اجتناب کنم، اما برخی از آنها ممکن است اجتناب ناپذیر باشند. کارآفرینان موفق برای شکست آماده می شوند و با آن کنار می آیند. در عوض، با ترس از شکست به عقب رانده می شوند و با احتمال موفقیت پیش می روند.

8. پشتکار

 

درست است که بسیاری از کارآفرینان با احتمال شکست کنار می آیند، اما این بدان معناست که به راحتی تسلیم می شوند. اما آنها شکست ها را فرصتی برای رشد و توسعه می دانند.

 

در طول فرآیند کارآفرینی، مشخص می شود که بسیاری از فرضیه ها اشتباه بوده و برخی از آنها همپوشانی دارند و شکست می خورند. یکی از چیزهایی که باعث موفقیت یک کارآفرین می شود این است که اشتباه کند، مدام برنامه ریزی کند و اصرار بر آموختن درس ها باشد.

9. نوآوری

 

بسیاری از مردم بر این باورند که نوآوری و کارآفرینی ارتباط نزدیکی با هم دارند. این گاهی اوقات درست است، اما برخی از موفق ترین استارت آپ ها محصولات یا خدمات موجود را برای رفع نیازهای در حال تغییر بازار می سازند و اصلاح می کنند.

 

نوآوری یکی از ویژگی هایی است که برخی از کارآفرینان در آن موفق می شوند، اما نه همه آنها. خوشبخ

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]